Turgle | Wookieepedia | Fandom, Star Wars Jedi: Pelakon Survivor Behind Turgle menjalani kehidupan terbaiknya | Gamesradar

Star Wars Jedi: Pelakon Survivor Behind Turgle menjalani kehidupan terbaiknya

Turgle tidak diragukan lagi salah satu bintang besar Star Wars Jedi: Survivor, dibuktikan oleh bagaimana dia dikasihi oleh peminat. Malah di antara semua peristiwa-peristiwa yang menghancurkan bumi dan peralihan kosmos yang berlaku sepanjang sekuel Respawn, ia adalah salah satu daripada orang-orang kecil yang naik ke puncak tumpukan perhatian.

Turgle

Turgle adalah penduduk lelaki seperti katak lelaki di planet Koboh, yang biasanya akan mendapati dirinya terperangkap dalam masalah dengan Raiders Bedlam atau isu-isu tempatan yang lain, semasa era Imperial. Dia menghabiskan banyak waktunya di saloon Pyloon yang meraih penduduk setempat dengan kisahnya.

Kandungan

  • 1 Biografi
  • 2 keperibadian dan sifat
  • 3 di belakang tabir
  • 4 Penampilan
  • 5 sumber
  • 6 nota dan rujukan

Biografi []

Pada 9 Bby, Turgle dengan sengaja menyalahi undang -undang pegawai kekaisaran yang dia tahu tentang deposit priorite rahsia di Koboh ketika, sebenarnya, dia tidak. Walau bagaimanapun, pegawai itu membayarnya untuk maklumat itu dan kedua -duanya pergi mencari deposit. Setelah berjalan melalui dataran selama berjam -jam, Turgle melihat sesuatu yang berkilat di kejauhan. Berfikir untuk menjadi deposit priorite, pegawai itu berlari ke hadapan hanya untuk mengetahui bahawa ia adalah kemarahan yang bersinar melawan matahari Koboh. Selepas Rancor ditinggalkan, Turgle mencuri lima kredit dari badan pegawai dan kiri.

Dia mengalami masalah dengan Rayvis dan Raiders Bedlam dengan kerap, dan akhirnya mereka memutuskan untuk membunuhnya setelah dia memperdagangkan mereka peninggalan yang tidak ternilai yang ternyata palsu. Ketika Raiders berhadapan dengan Turgle di saloon, dia diselamatkan oleh Jedi Knight Cal Kestis, yang baru saja tiba di Koboh untuk bertemu dengan Greez Dritus. Turgle merasa terhutang budi kepada Jedi kerana menyelamatkan nyawanya dan memberitahu Kestis sebagai khabar angin tentang di mana dia menemui teknologi penala. Sebelum ini dia dikejar ke sebuah gua oleh Raiders Bedlam di mana dia terpaksa menyerang tawar -menawar yang gelap, dia kemudian akan menyesal. [1]

Keperibadian dan sifat []

Turgle adalah individu yang bersemangat yang terkenal kerana menghadapi masalah. Walaupun sikapnya dan sikap yang tidak bersalah, ramai penduduk Koboh-termasuk Dritus-tidak percaya diri dari Turgle. Doma Dendra bersabarlah dengannya, dan semua tugasnya, yang paling sukar adalah menjaga Turgle hidup. Pertemuan pertamanya dengannya adalah salah satu penyelamatan-seperti Cal-menjimatkannya dari kesilapan yang dilakukan sendiri. Dia melekat padanya sejak itu.

Turgle juga berminat untuk berkongsi kisahnya, walaupun keaslian kata -katanya tidak selalu jelas. Pada satu masa, dia memberitahu Toa bahawa dia telah menamakan jalan di Rambler’s Have Outpost selepas kakinya.

Walaupun dia jarang membiarkan statusnya sebagai orang buangan melambatkannya, ketika dia mula -mula tiba di Koboh, dia mempunyai momen refleksi di mana dia merenung gaya hidupnya. [1]

Artikel ini adalah rintangan mengenai watak. Anda boleh membantu Wookieepedia dengan mengembangkannya.

Disebalik tabir [ ]

Turgle muncul dalam permainan video 2023 Star Wars Jedi: Survivor, Dibangunkan oleh Respawn Entertainment dan diterbitkan oleh Electronic Arts. Dia disuarakan oleh Richard Horvitz. [1]

Penampilan []

  • Star Wars Jedi: Survivor(Penampilan pertama)

Star Wars Jedi: Pelakon Survivor Behind Turgle menjalani kehidupan terbaiknya

Star Wars Jedi Survivor Turgle

The Star Wars Jedi: Pelakon Survivor Behind Turgle disambut oleh fanbase permainan dengan tangan terbuka.

Minggu lalu, kami menulis mengenai bahagian terbaik Star Wars Jedi: Survivor menjadi lelaki kecilnya – iaitu Turgle dan Skoova. Sekarang, pelakon Richard Horvitz – yang mungkin anda kenal sebagai Psychonauts ‘Raz – telah mengumumkan dirinya sebagai suara di belakang watak bekas melalui tweet di bawah, mengucapkan terima kasih kepada peminat kerana cintanya Turgle dalam sekuel Respawn.

Saya sangat bangga menjadi sebahagian daripada meriam Star Wars setelah bertahun -tahun. Dan saya sangat tersentuh oleh semua cinta peminat untuk lelaki kecil ini ��❤️ Saya Turgle! gambar.Twitter.com/lmd7b8awnamay 1, 2023

Peminat telah cepat mengucapkan terima kasih kepada Horvitz sebagai tindak balas kepada tweet pelakon. “Selamat datang ke keluarga, sempurna!”Menulis Pengarah Suara Veteran Khris Brown. “Saya menuntut DLC Turgle!”Menulis satu lagi peminat kerja Horvitz di Jedi: Survivor.

Terdapat sejumlah besar cinta yang berlaku di sekitar media sosial untuk Turgle pada hujung minggu yang lalu, dan sekarang semua perhatian yang indah itu benar -benar tertumpu kepada orang di belakang watak. Pelakon suara yang dirayakan kerana peranan mereka, tidak kira betapa kecilnya, tidak akan menjadi tua.

Turgle tidak diragukan lagi salah satu bintang besar Star Wars Jedi: Survivor, dibuktikan oleh bagaimana dia dikasihi oleh peminat. Malah di antara semua peristiwa-peristiwa yang menghancurkan bumi dan peralihan kosmos yang berlaku sepanjang sekuel Respawn, ia adalah salah satu daripada orang-orang kecil yang naik ke puncak tumpukan perhatian.

Star Wars Jedi: Survivor Malangnya dilancarkan dalam keadaan teknikal yang buruk, terutamanya di PC, tetapi Respawn sudah menangani masalah prestasi dengan Jedi: Pat PC Pertama Survivor. Kami dapat menantikan penampilan dan pembetulan yang semakin meningkat dalam beberapa minggu akan datang pada semua platform.

Lihat panduan kami mengenai Cara Menyelesaikan Star Wars Jedi Survivor Crypt of Uhrma Puzzle Untuk butiran mengenai cara menangani salah satu cabaran yang lebih rumit dalam permainan.

Daftar ke GamesRadar+ Surat Berita

Pencernaan mingguan, cerita dari komuniti yang anda suka, dan banyak lagi

Dengan mengemukakan maklumat anda, anda bersetuju dengan Terma & Syarat dan Dasar Privasi dan berumur 16 tahun ke atas.

Hirun Cryer

Hirun Cryer adalah wartawan bebas dan penulis dengan GamesRadar+ yang berpusat di u.K. Setelah memperoleh ijazah dalam sejarah Amerika yang mengkhususkan diri dalam kewartawanan, pawagam, kesusasteraan, dan sejarah, dia melangkah ke dunia penulisan permainan, dengan tumpuan kepada penembak, permainan indie, dan RPG, dan sejak itu menjadi penerima MCV 30 di bawah 30 Anugerah untuk 2021. Pada masa lapangnya, dia bebas dengan cawangan lain di sekitar industri, mengamalkan Jepun, dan menikmati manga dan anime kontemporari.

Cyberpunk 2077 Dev secara rasmi membunuh teori Elon Musk Cameo: “Siapa yang datang dengan omong kosong ini?”

Permainan Devs bertindak balas terhadap bayaran dan permintaan maaf yang dikemas kini: beberapa “sangat gembira,” yang lain masih bimbang untuk masa depan dan melihat enjin yang berbeza

Kejatuhan Kajian House of Usher: Penggantian memenuhi AHS dalam miniseri yang bersemangat Mike Flanagan