Eddy Gordo (Tekken), Eddy Gordo | Heroes Wiki | Fandom

Wira wiki

“Dengan peminat berkelakuan berlebihan, mengulangi kata -kata dan tindakan ini, atau maklumat palsu dan tipuan, atau ancaman, motivasi kakitangan pembangunan akan berkurangan dengan cepat, dan akibatnya, permintaan peminat akan jauh dari direalisasikan,” kata Harada. “Pendek kata, ‘jangan tanya saya untuk S ***.'”

Eddy Gordo Tekken

. . Suatu hari, ketika Eddy berusia 19 tahun, Eddy pulang dari sekolah untuk mencari ayahnya ditembak dan mati. Dia teringat bahawa bapanya telah luar biasa saraf dan takut dalam beberapa minggu kebelakangan ini.

Ayah Eddy bekerja untuk memusnahkan kartel dadah di Brazil. Kematiannya yang tidak lama lagi berlaku ketika dia mendapat cukup bukti untuk meletakkan raja -raja untuk kebaikan. Dalam nafas terakhirnya, ayah Eddy memberitahunya, “Sekarang bukan masa yang tepat untuk bertarung. Secara palsu mengakui jenayah dan bersembunyi di penjara. Hanya akan anda selamat “. Eddy bersama dengan harapan terakhir ayahnya dan pelajar model pergi dari kehidupan mewah untuk dipenjarakan sebagai pembunuh.

Kehidupan penjara adalah neraka dan bukan hari yang dilalui oleh eddy itu tidak bersumpah untuk mendapatkan walaupun dengan pembunuh ayahnya. Suatu hari semasa rusuhan penjara dia menyaksikan seorang lelaki tua dengan pertempuran yang hebat menggunakan teknik yang dipanggilnya Capoeira. Selama 8 tahun eddy diamalkan sehingga dia menjadi tuan dan dapat dianggap sebagai senjata maut. Setelah dibebaskan dari penjara, Eddy mendengar tentang ‘Kejohanan Raja Iron Fist 3’ dan MFE. Dia memutuskan untuk memasuki kejohanan itu, mempercayai dia boleh memujuk MFE untuk membantunya mencari dendam yang lama ditunggu-tunggu.



Tidak lama selepas Kejohanan Raja Iron Fist 3, Eddy mula memenuhi janji yang dibuatnya kepada Ho Chi Myong, yang akan menyampaikan seni Capoeira kepada cucu tuannya, Christie Monteiro. Christie menjadi pejuang yang mengagumkan selepas hanya dua tahun latihan. Eddy tiba -tiba hilang satu hari, dan dia memberitahu Christie bahawa dia mesti membalas dendam terhadap orang yang bertanggungjawab atas kematian bapanya. Christie menjadi terganggu oleh kehilangan misteri dan tiba -tiba, dan Christie memasuki Kejohanan Kejohanan Iron Fist 4 untuk mencari dia, kerana kejohanan itu menjadi satu -satunya utama.

Sebelum Kejohanan King of Iron Fist 5, tuan Eddy akan dibebaskan dari penjara selepas penjara yang panjang. Eddy pergi ke penjara untuk bertemu tuannya, tetapi sebaliknya menemui seorang lelaki tua yang lemah yang hanya bayang -bayang tuan capoeira yang kuat yang pernah dia kenal. . Walau bagaimanapun, mungkin dapat menemui penawar jika mereka mempunyai akses kepada teknologi dan sumber Mishima Zaibatsu.

Eddy Gordo memasuki arena permainan pertempuran di dan menjadi terkenal dengan gaya pertempuran Capoeira yang menakjubkan. Mainstream walaupun. Tekken 3 pada peta! Lelaki itu memperkenalkan capoeira yang paling sesuai dan paling tulen yang pernah muncul dalam permainan video, tempoh. Watak seperti Richard Meyer dan Bob Wilson dari Fatal Fury Adakah pengguna Capoeira “pertama” pertempuran (dan tidak buruk). Tetapi gaya pertempuran inovatif Eddy dan animasi cemerlang meletakkan capoeira di peta. Anda mesti mengakui debutnya di Tekken 3 Sendiri membawa banyak perhatian kepada seni mempertahankan capoeira.

Eddy Gordo

Wira wiki

Eddy Gordo adalah wira dalam siri Tekken, yang juga berfungsi sebagai antagonis kecil dari Tekken 6. Anak seorang perindustrian kaya di Brazil, Eddy berusaha membalas dendam terhadap “organisasi” yang membawa kehidupan bapanya dan secara tidak adil meletakkannya di penjara. Eddy menyertai kejohanan itu dengan niat untuk mengambil alih Empayar Kewangan Mishima supaya dia dapat menggunakan sumbernya terhadap organisasi yang jahat.

Dia disuarakan oleh Marcus Lawrence di Tekken 5, Roger Craig Smith masuk Tekken 6 dan DC Douglas di Street Fighter X Tekken.

Kandungan

Cerita []

Eddy dilahirkan di salah satu keluarga terkaya di Brazil. Sejak dia masih kecil, dia tahu dia akan mengambil alih perniagaan keluarga. .

Suatu hari, ketika berusia 19 tahun, Eddy pulang dari sekolah untuk mencari ayahnya ditembak dan mati. Dia teringat bahawa bapanya telah luar biasa saraf dan takut dalam beberapa minggu kebelakangan ini. Ayah Eddy sedang berusaha untuk memusnahkan perniagaan dadah di Brazil pada masa itu. Kematiannya yang tidak lama lagi berlaku ketika dia mendapat cukup bukti untuk meletakkan raja -raja untuk kebaikan. . Secara palsu mengakui jenayah dan bersembunyi di penjara. Hanya akan anda selamat “. Eddy bersama dengan harapan terakhir ayahnya dan pelajar model pergi dari kehidupan mewah untuk dipenjarakan sebagai pembunuh. Kehidupan penjara adalah neraka dan bukan hari yang dilalui oleh eddy itu tidak bersumpah untuk mendapatkan walaupun dengan pembunuh ayahnya. Suatu hari semasa rusuhan penjara, dia menyaksikan seorang lelaki tua dengan perjuangan kuasa besar menggunakan teknik yang dipanggilnya Capoeira. Selama lapan tahun, Eddy diamalkan sehingga dia menjadi tuan dan dapat dianggap sebagai senjata maut. Pada masa ini, tuannya meminta dia untuk melatih cucunya Christie Monteiro setelah dia dibebaskan dan Eddy berjanji untuk melakukannya.

Tekken 3 []

Setelah dibebaskan dari penjara, Eddy mendengar tentang Kejohanan Raja Iron Fist 3 dan Mishima Zaibatsu. Dia memutuskan untuk memasuki kejohanan itu, mempercayai dia boleh memujuk MFE untuk membantunya mencari dendam yang lama ditunggu-tunggu. Pada masa ini, Eddy memecah masuk rumah, serangan dan menginterogasi dia tentang siapa yang mempunyai bapanya dan telah membingkai dia kerana tuan dadah menunjuk kepada gambar di atas mejanya, yang ternyata menjadi Kazuya Mishima.

Tekken 4 []

Eddy menjanjikan janjinya kepada tuannya dan melatih Christie. Selepas itu, Eddy hilang pada masa ini untuk membalas dendam terhadap Kazuya. Bimbang, Christie memasuki Kejohanan Raja Iron Fist 4 untuk menemuinya, kerana ini adalah satu -satunya petunjuk yang dapat memimpinnya kepadanya.

Tekken 5 []

. Eddy pergi ke penjara untuk bertemu tuannya tetapi sebaliknya menemui seorang lelaki tua yang lemah yang hanya bayang -bayang tuan capoeira yang kuat yang pernah dia kenal. Setelah membawa tuannya ke hospital, Eddy diberitahu tuannya mempunyai penyakit yang tidak dapat diubati dan kurang dari enam bulan untuk hidup. Walau bagaimanapun, mungkin dapat menemui penawar jika mereka mempunyai akses kepada teknologi dan sumber Mishima Zaibatsu. Beberapa hari kemudian, Eddy memutuskan untuk memasuki Kejohanan King of Iron Fist 5 dengan Christie

Tekken 6 []

Eddy gagal memenangi kejohanan kelima. Setelah mengetahui bahawa Jin Kazama menjadi ketua baru Mishima Zaibatsu, dia bertemu dengan CEO baru dan Jin menawarkan untuk meminjamkan wang dan sumbernya untuk menyelamatkan nyawa tuannya. Sekiranya Eddy menyertai Tekken Force, dia berjanji untuk mencari penawar untuk penyakit Master Eddy. . Dia muncul ketika dia, Jin, dan Nina Williams pergi untuk memeriksa makmal yang diserang oleh pemimpin pemberontak Lars Alexandersson. Selepas seorang askar melaporkan segala yang berlaku di sana, Eddy bertanya apa yang akan mereka lakukan dan Jin mengatakan dia akan mengendalikan keadaan dan Eddy mengingatkan mereka bahawa mereka telah kehilangan dua jawatan kepada Tentera Pemberontak. Jin mengejeknya dan mengatakan pasukannya lemah, yang mengganggu Eddy. Ketua Pegawai Eksekutif kemudian mengingatkannya tentang perjanjian yang dibuatnya ketika dia menyertai pasukan Tekken mengenai tuannya. Dia kemudian muncul ketika Lars dan orang -orangnya menyerang Tekken Force ke -4 Kumpulan Operasi Kumpulan Khas Kumpulan (di mana dia adalah komander) dan dikalahkan oleh pemimpin pemberontak.

Tekken 7 []

Malangnya untuk Eddy, tuannya mati dan dia berhenti Tekken Force kerana kegagalannya dan Jin untuk menyelamatkannya. Eddy kini meneruskan tugas membalas dendam peribadinya ke arah Kazuya sahaja.

Tekken 8 Pengarah Menjawab Ancaman Mengenai Eddy Gordo

Pengarah Katsuhiro Harada mengatakan bahawa ancaman mengenai kemasukan Eddy Gordo dalam permainan pertempuran yang akan datang akan menyebabkan “motivasi kakitangan pembangunan [untuk] berkurangan dengan cepat.”Pemaju mengatakan bahawa komen dari beberapa peminat Tekken 8 boleh mengakibatkan peningkatan keselamatan acara dan tanggapan dari” pengasas syarikat, ahli lembaga, dan peguam..

Harada berkongsi tweet di mana pemain Tekken mengatakan bahawa mereka akan “memukul [Harada] dengan tukul terbakar” jika Eddy Gordo tidak termasuk sebagai sebahagian daripada jadual Tekken 8. Sebagai tindak balas, Harada menggariskan bagaimana komen -komen ini dapat mempengaruhi perkembangan permainan dan peristiwa dalam komuniti permainan pertempuran yang lebih luas.

“Apabila orang membuat ancaman bodoh ini, saya dan semua orang [dalam] FGC [Fighting Game Community] mengalami kerugian berikut,” Harada menulis. “Pengendali acara berlebihan dan meningkatkan keselamatan, yang meningkatkan kos operasi dan meningkatkan beban pemain yang menghadiri acara tersebut. Dalam kes terburuk, pengurusan acara akan meminta saya membatalkan kehadiran saya di acara tersebut.

“Pengasas Syarikat, Ahli Lembaga, dan Peguam ‘tidak suka diintimidasi,’ jadi mereka meminta saya membatalkan kemasukan dalam permainan. Sekiranya orang yang membuat ancaman ini menggunakan perkataan ‘kami’ dan bukannya ‘saya’ untuk mewakili peminat, kebarangkalian kedua -dua kelemahan yang disebutkan di atas meningkat.”

.

. “Pendek kata, ‘jangan tanya saya untuk S ***.

Tekken 8 Eddy Gordo: Tweet dari Tekken 8 Pengarah Harada mengenai Eddy Gordo

Harada baru-baru ini mengatakan bahawa Tekken 8 tidak akan termasuk Denuvo Anti-Tamper, walaupun menyebut perisian dalam perjanjian pengguna Steam Tekken 8. Harada telah bekerja pada siri Tekken sejak Tekken 2 tahun 1996.

Lihatlah senarai Tekken 8 peringkat penuh sehingga anda tahu siapa yang akan dipilih sekali hari pelancaran datang. Anda juga mungkin ingin menyemak beberapa permainan terbaik yang akan datang untuk anda pada tahun 2023 dan seterusnya.

Ed Smith Sebelum ini dari Edge, Naib, dan Polygon, Ed menyertai PCGamesn pada tahun 2022. Dia melakukan semua berita, terutamanya kejatuhan, separuh hayat, dan mogok counter 2.