Coën | Witcher Wiki | Fandom, The Witcher Lambert dan Coen pelakon bercakap tentang Musim 2 | Radio Times

Henry Cavill tidak lagi satu -satunya witcher di blok (pencincang).

Coën

Coën . Mac 1268) adalah seorang witcher sekolah Griffin, [1] pada asalnya berasal dari poviss dan aktif pada abad ke -13.

. Ini akan mencadangkan bahawa dia sama ada mengidap penyakit ini pada awal hidup, atau latihan witchernya bermula lebih awal daripada kebanyakan. [2]

Kandungan

Kaer Morhen []

Pada tahun 1265, Coën menghabiskan musim sejuk pertamanya di kubu Wolf School Kaer Morhen ketika Ciri berada di Keep. Dia melatihnya dalam cara pertempuran pedang dengan Geralt, Lambert dan Eskel. Suatu hari semasa latihannya, Ciri memasuki Trance dan meramalkan kematian kedua -dua Geralt dan Coën. Selepas beberapa ketika, Geralt menyeru untuk The Sorceress Triss Merigold, yang memperkenalkan dirinya kepada Coën. Sepanjang masa di Keep, sementara tidak berlatih dan bermain dengan Ciri, dia membantu menjaga kandang dan kuda. [2]

12 Disember 2022

15 Oktober 2019

Pada tahun 1268, Coën mengambil bahagian dalam Perang Utara Kedua, dan meninggal dunia dalam Pertempuran Brenna (seperti Ciri Foresaw). .”

Berikut ini dianggap kanon permainan sahaja dan mungkin bercanggah dengan karya Andrzej Sapkowski.

Sebenarnya, Shani teringat bahawa dia meninggal dunia di meja operasi. Nampaknya tukang kebun juga hadir pada masa kematiannya. [4] Gardener berjanji untuk memberikan pedangnya kepada seorang witcher untuk memegangnya. Selepas bertahun -tahun tukang kebun tidak dapat mencari orang, menyerahkan harapannya pada pedang dan akhirnya kehilangannya semasa permainan poker.

Akhir Kandungan Canon Permainan.

  • Dalam The Witcher, tukang kebun di st. Hospital Lebioda menceritakan kisah tentang pedang perak yang dimiliki oleh Coën. Shani juga mengisi beberapa butiran tentang dia ketika Geralt bertanya kepadanya tentang pedang.

.

Diterbitkan: Rabu, 15 Disember 2021 jam 11:00 pagi

Henry Cavill tidak lagi satu -satunya witcher di blok (pencincang).

Ya, setelah memberi tumpuan kepada Geralt (dengan cameo cepat dari witcher yang ditakdirkan Remus) pada musim satu, musim dua siri hit Netflix The Witcher memperkenalkan kami kepada pemburu raksasa yang lebih berkuasa super yang masih menjelajah benua.

Antara penyihir itu adalah kawan lama, pesaing, mentor dan (mungkin) lawan – dan menjelang debut musim baru yang kami terperangkap dengan dua rekrut Witcher baru, aka musim dua bintang Paul Bullion dan Yasen Atour, aka Lambert dan Coen.

“Kami datang sebagai penyihir baru, dan kami mempunyai ciri -ciri kami sendiri,” kata Atour kepada RadioTimes..

“Terima kasih Tuhan untuk Henry, kerana dia berjaya membawa kita ke bawah sayapnya, dengan cara. Kami memulakan latihan awal, dan kami mempunyai pasukan aksi yang hebat yang membantu kami membina watak kami, dan cara mereka bergerak, dan cara mereka melawan.

Dengan memasukkan butiran anda, anda bersetuju dengan terma dan syarat dan dasar privasi kami. Anda boleh berhenti berlangganan pada bila -bila masa.

“Tetapi itu benar -benar Henry. Saya ingat berada di set dengan Henry, dan bertanya kepadanya beratus -ratus soalan. Anda tahu, Henry seorang geek dengan cara itu, dalam hal itu, kerana dia tahu segala -galanya, lelaki. Ia sukar dipercayai.”

. “Jadi dia mempunyai pengalaman dan latihan yang sama seperti Geralt. Dia seorang pemburu raksasa, dan dia bergerak, mengumpul duit syiling, sebagai pertukaran untuk membunuh raksasa.”

Lebih seperti ini

. “Akibatnya, dia menderita secara fizikal, seperti yang anda dapat lihat dari persembahan, tetapi dia mendapat lebih empati.

. Dia watak yang menyeronokkan, dan banyak keseronokan untuk bermain, sebenarnya. Ya, itu coen secara ringkas: sangat setia, dan tidak terlalu serius.”

Walaupun tidak disenaraikan sebagai watak “Utama” dalam siri ini, Lambert dan Coen memainkan peranan yang besar, yang muncul di seluruh episod daripada watak-watak yang paling tinggi (tidak termasuk memimpin Henry Cavill, Freya Allan dan Anya Chalotra, tentu saja) bersama penyihir lain seperti lebih tua Pemimpin Vesemir (Kim Bodnia) dan rakan lama Geralt Eskel (Basil Eidenbenz).

Dan tentu saja, kepada peminat Witcher tidak ada watak yang sangat kecil. Lambert dan Coen sudah biasa dengan pembaca buku dan pemain dan pemain CD Projekt Red Videogames selama bertahun -tahun, dan mengambilnya dengan cara yang memenuhi harapan mereka.

“Ini mungkin kali pertama saya memainkan watak yang mempunyai sejarah dan pengiktirafan seperti itu,” kata Bullion. “Saya fikir ia lebih penting lagi, hanya untuk memberi tumpuan, dan cuba memesongkan bunyi sedikit.”

“Anda terpaksa melihat permainan – saya bukan pemain permainan gila, tetapi saya terpaksa melihat permainan, dan mengambil apa yang saya dapat dari buku,” kata Atour.

. Itu adalah sumber maklumat terbesar. . Anda mengambil apa yang anda fikir akan berfungsi, dan anda mencubanya.”

The Witcher

.

“Dan kemudian saya berkecimpung dalam permainan. Ini permainan yang cemerlang, terutama Witcher 3. Hebat untuk belajar, terutamanya yang mengelilingi binatang dan raksasa yang berbeza. .”

. Kerana berapa banyak Geralt adil, baik, Geralt, dan berapa banyak yang harus diambil sebagai lalai witcher?

. . “Dan kemudian anda menonton OG Witcher, Henry, Geralt, memainkan peranan ini dengan cara tertentu. Dan anda suka, ‘Adakah suara saya perlu menjadi cara tertentu? Adakah saya perlu bergerak dengan cara tertentu?'”

Keperibadian ini juga meluas untuk melawan gaya-dalam latihan “Witcher School” mereka, Bullion mencatatkan bahawa mereka semua membangunkan variasi yang sama, gaya pertempuran Broadsword yang sama-walaupun diberikan bahawa adegan tindakan ini dengan cepat, lebih banyak keperibadian datang dari pencirian dari pencirian.

“Ia bukan tentang masuk dan melakukan salinan karbon, kerana, anda tahu, Geralt adalah Geralt,” kata Bullion. . Dia mengalami senario serupa dengan Geralt.

The Witcher

“Tetapi cara berurusan dengan mereka sangat berbeza. Lambert adalah watak yang sangat berduri,. Satu perkara yang saya sangat jelas tentang, masuk ke dalamnya, adalah untuk membakarnya dalam rasa tidak selamat yang besar. Jadi cara dia bertindak balas terhadap perkara -perkara yang sama sekali berbeza dengan Geralt.”

Yang menghairankan, satu perkara yang nampaknya membantu mencatatkan warna -warna yang rumit ini juga merupakan halangan terbesar pertunjukan – kelewatan dalam penggambaran yang dipaksa oleh pandemik koronavirus, yang memberi pelakon lebih banyak masa untuk memikirkan watak mereka, mengembangkan keperibadian mereka dan (ketika semua orang kembali ) ikatan pada set.

. “Dan kemudian kita boleh mula melaksanakan ciri -ciri kita sendiri, dan mengapa.

“Covid adalah berkat dan laknat, dalam erti kata, kerana apa yang dilakukannya, ia memberi kita lebih banyak masa sebelum kita mula menembak. .

“Saya rasa seperti itu memakan adegan, kerana kita akan mengikat. . . Oleh itu, saya akan mengatakan ia pasti membuatkan saya berasa dekat dengan orang -orang dalam tabir saya.”

The Witcher

“Saya fikir ia mencerminkan apa yang berlaku dalam realiti,” bersetuju dengan Bullion. “Anda tahu, kami berada di tengah -tengah pandemik. Kami terpaksa menutup set untuk bahagian terbaik tujuh bulan sementara Netflix menjumpai jalan dengan langkah -langkah keselamatan yang luar biasa, dan kami dapat kembali bekerja.

“Kita semua berasa seperti kita semua mengalami perkara yang sama, dan kita dapat membantu satu sama lain melalui itu, dan cuba untuk mendapatkan perkara ini dicapai, iaitu untuk memfilmkan musim fantasi yang besar di mata ribut.

Peminat akan melihat hasil usaha ini dalam Musim Dua, dua tahun selepas larian pertama episod debutnya – dan tidak berlebihan untuk mengatakan bahawa Witcher Society dan sejarah adalah papan penting dalam siri baru, sekurang -kurangnya dalam episod tengah.

“Apabila musim berlangsung, anda akan mula lebih mendalam ke dalam keadaan emosi watak -watak; pencetus mereka; Dan anda akan melihat sedikit sejarah ke dalam apa yang [Fortress Witcher] Kaer Morhen adalah, dan anda akan memahami watak -watak lebih banyak pada tahap peribadi, “kata Bullion.

“Ia adalah satu siri yang luas yang anda hanya perlu memberi masa untuk dibentangkan. . Mereka melakukan penjelajahan, atau pengenalan, tentang dunia Witcher pada musim pertama, dan sekarang kita bergerak ke musim dua, kita dapat pergi lebih jauh ke dalam segalanya. Dan di situlah semua perkara yang menyeronokkan dan cerah bermula. .”

“Saya fikir musim itu memperkenalkan anda ke dunia witcher, dan witcher sebagai entiti, sebagai dunia,” bersetuju Atour. “Tetapi, anda tahu, musim kedua adalah bonkers, dengan cara, kerana ada banyak tindakan. Terdapat banyak adegan perjuangan epik.

The Witcher

“Tetapi pada dasarnya, apa yang kita dapatkan lebih banyak lagi pada musim ini adalah, di tengah -tengahnya, kisah tentang orang yang tersayang, tentang keluarga, dan panjangnya seseorang akan pergi untuk melindungi orang yang tersayang.”

Dan lebih jauh lagi, masa depan juga kelihatan cerah. The Witcher sudah diperbaharui untuk musim ketiga, dan walaupun tidak jelas berapa banyak rakan-rakan Geralt yang akan dipaparkan dalam cerita (dalam buku dan permainan yang mereka hanya muncul dalam segmen utama) kedua-dua pelakon berminat untuk kembali.

“Anda tahu, itu bukan rahsia, saya suka siri ini, dan saya suka projek itu,” kata Bullion. “Kami sangat teruja mengenainya. Sekiranya saya cukup bernasib baik untuk menjadi sebahagian daripada rancangan luas yang mereka ada, maka, hei, lihat, mari kita lihat bagaimana siri dua turun.”

“Dengar, mengapa saya tidak? – Adakah jawapan anda, “Atour ketawa. ? Sudah menjadi keseronokan dan kehormatan mutlak untuk menjadi sebahagian daripada pertunjukan magnitud itu. Ada perbualan. Saya tidak boleh pergi terlalu jauh ke dalamnya, tetapi saya fikir: menonton ruang ini.”

? Rancangan luas? Bolehkah ada sesuatu yang kedua -duanya tidak memberitahu? Lagipun, kami mempunyai satu spin-off prequel Witcher dalam perjalanan, filem anime, animasi anak-anak dan lebih banyak datang dari IP yang diperluas francais. Bolehkah spin-off witcher berasingan juga berada di kad?

The Witcher

Bullion memainkan coy – “Mereka memanggil Geralt the White Wolf, jadi saya rasa mereka boleh melakukan Spinoff Wolf Merah, tidakkah mereka?”Dia ketawa, merujuk Lambert’s Fiery Mane – tetapi Atour mendedahkan rancangan mereka bukan jenaka.

“Kami sebenarnya meletakkan beberapa perkara bersama, saya dan Paulus,” katanya RadioTimes.com. “Dan anda tidak pernah tahu. Anda tidak pernah tahu. .

“Sungguh lucu bagaimana Paulus suka, ‘The Red Wolf.’Kami sebenarnya mendapat rawatan, anda tahu? Paulus Sneaky. .

“Semuanya bergantung pada bagaimana mereka turun pada musim dua. Dan jika ada kelaparan dan dahaga untuk melihat lebih banyak daripada dua lelaki itu, maka kita mempunyai banyak pilihan, dan banyak laluan yang dapat kita turunkan.

The Witcher Season Two Streams di Netflix dari Jumaat 17 Disember. Untuk lebih lanjut, lihat halaman Fantasi Dedicated kami atau panduan TV penuh kami.

Isu Double Radio Times Christmas tahun ini dijual sekarang, yang menampilkan dua minggu penyenaraian TV, filem dan radio, ulasan, ciri dan wawancara dengan The Stars.