10 pemain FIFA 23 teratas pada tahun 2023 – lihat pemain Esports FIFA terbaik kami, sembilan pemain FIFA teratas sepanjang masa – semua orang bola sepak

Semua orang bola sepak

Dia bermain untuk pelbagai kelab sepanjang kariernya dan menerima banyak kepujian, termasuk Ballon d’Or, World Soccer, dan Shoe Golden Eropah.

10 pemain FIFA 23 teratas pada tahun 2023

Ini adalah tahun lepas bahawa FIFA dan EA akan bekerjasama dalam permainan bola sepak. Edisi seterusnya permainan oleh EA Sports akan dikenali sebagai EA FC. Dengan adegan eSports yang berkembang maju sejak pelancaran Fut Champions, pemain telah datang dan pergi. Pemain Esports dapat membentangkan kemahiran mereka dalam kejohanan terbesar dan memenangi semuanya, dan kami berada di sini untuk menyerlahkan kejayaan mereka.

Inilah pemilihan 10 pemain teratas di FIFA 23.

10. Phzin

Phzin

Paulo “Phzin” Henrique

Phzin adalah pemain profesional Brazil yang kini bermain untuk Esports Ajax. Dia adalah salah satu penyerang utama dalam permainan dan juara Conmebol Elibertadores semasa. Kedudukan siri globalnya menunjukkan bahawa dia adalah salah seorang pemain teratas Brazil. Beberapa pemain di dunia hari ini dapat mengenal pasti lubang niche itu dan bermain dari mereka.

9. Tekkz

FNC Tekkz

Donovan “Tekkz” Hunt

Tekkz, pemain profesional British, kini menjadi ahli pasukan FNATIC. Dia mempunyai kejayaan kerjaya yang paling banyak bermain FIFA di eSports. Peminat tidak sabar-sabar untuk menyaksikan dia memamerkan dan membuat nama untuk dirinya sendiri pada acara masa depan kerana hasilnya kurang dari musimnya. Dikenali dengan kemenangannya yang luar biasa dalam permainan terdahulu.

Dia mahir dalam kedua-dua peraturan dan mekanik permainan.

8. Kemas

Pemain terbaik FIFA yang kemas

Ander “kemas” tobal

Profesional Sepanyol Neat pada masa ini adalah ahli Dux Gaming. Menjadi hanya berumur 19 tahun, dia adalah salah seorang pelakon muda di tempat kejadian. Dia menjadi salah satu pemain terbesar dari zon Eropah, setelah jatuh di suku akhir pendakap bawah terhadap pemenang Liga Echampions 2023.

7. Ollelito

Olle Fifa 23

Olle “Ollelito” Arbin

Ollelito, pemain bola sepak profesional dari Sweden, kini ahli ninjas dalam piyama. Dia adalah Liga Epremier 2022-2023 dan Juara Siri Piala Musim Panas FIFA untuk Eropah. Selain itu memenangi Piala Sukan EA pada bulan Januari tahun ini. Dia menonjol dari orang lain di tempatnya kerana konsistensinya.

6. Paulo Neto

neto

Paulo “Paulo Neto” Neto

Paulo Neto bersaing untuk Atlanta United FC di EMLS, litar rasmi bola sepak utama AS. Dia telah memenangi tiga kejohanan EMLS lurus, menjadikannya salah satu pemain FIFA 23 terbaik di dunia.

.

5. Vejrgang

Pemain fifa terbaik vejrgang

Anders “Vejrgang” Vejrgang

Vejrgang adalah pemain profesional yang mewakili RBLZ Gaming dan Denmark. Dia adalah seorang penjaja yang memenangi 535 perlawanan lurus di Liga Weekend Team FIFA 22 Ultimate tanpa kalah. Dia telah memenangi Kejohanan Kelab Bundesliga Maya Fifae Nations. Walaupun dia baru berusia 17 tahun, hanya masa yang akan memberitahu jika dia dapat memenuhi potensinya.

4. Umut

Pemain FIFA terbaik pada tahun 2023

Umut “Umut” Gültekin

Umut adalah pemain pro yang mewakili Jerman dan RBLZ Gaming. Dia kini menjadi juara dunia selepas mengalahkan Nicolas99FC dalam penentuan penalti mendebarkan untuk menuntut Piala Dunia FIFA 2022. Dihormati secara meluas untuk playstylenya, yang memberi tumpuan terutamanya kepada tembakan palsu. Dia adalah bakat Jerman yang menarik untuk ditonton kerana kesabarannya yang melampau dan memahami kerja -kerja permainan.

3.

Hhezers

Lucio “Hhezers” Vecchione

Pemain profesional Itali Hhezers bermain untuk Ac Monza. Dia adalah antara pemain yang paling dipercayai dan berkesan di Eropah, setelah dapat menunjukkan bahawa dengan menjadikannya di Final Liga Echampions pada tahun ini dan pada tahun 2021.

Dia mempunyai reputasi untuk bermain dengan pencerobohan, terutamanya menumpukan perhatian kepada menekan dan menentang lawannya di seluruh lapangan.

2. Matias

FIFA MATIAS

Matías “Matias” Bonanno

Matias adalah pemain profesional yang bersaing untuk Argentina dan Saf Esports. Hasil daripada kemenangannya dalam beberapa pertandingan dalam talian, termasuk Piala Pro Komuniti SAF, dia adalah salah satu bintang Amerika Selatan yang baru muncul. Setelah juga membantu pasukannya Betis Real memenangi Elaliga musim ini. .

1. Emreyilmaz

Emre Yilmaz Pemain FIFA Terbaik

Emre “Emreyilmazz” Yilmaz

Pemain Profesional Turki Emreyilmaz bermain untuk Team Gullit. Dia kini memegang gelaran juara Liga Echampions selepas mengalahkan Hhezers 6-3 dalam perlawanan Kejohanan. Pada masa ini dia adalah pemain FIFA 23 terbaik di dunia.

Dikenali dengan masa dan kesabarannya pada bola, tidak ada banyak pemain di peringkat profesional FIFA yang dapat membuat tackle bersih dan mempunyai mata untuk gol.

Sembilan pemain FIFA sepanjang masa

Terdapat beberapa pemain bola sepak yang luar biasa selama bertahun -tahun, tetapi hanya sembilan yang dapat dianggap terbaik dari yang terbaik. Ini sembilan pemain FIFA teratas ini mempunyai peminat dan pesaing yang terpesona dengan kemahiran yang luar biasa dan matlamat yang luar biasa.

. Pelé – Dikenali sebagai “Raja Bola Sepak”, Pelé dianggap oleh ramai untuk menjadi pemain terbesar sepanjang masa. Dia adalah satu-satunya pemain yang telah memenangi tiga Piala Dunia, dan dia juga merupakan penjaring terbanyak sepanjang masa di Piala Dunia dan telah membalikkan Piala Dunia FIFA yang banyak kali.

2. Diego Maradona -Selalunya dianggap sebagai pemain kedua terbaik sepanjang masa, Maradona terkenal dengan kemahirannya yang luar biasa dan kemampuan dribbling. Dia memenangi Piala Dunia dengan Argentina pada tahun 1986, dan merupakan penjaring terbanyak sepanjang masa dalam sejarah Copa América.

3. Lionel Messi – Dianggap sebagai pemain terbaik di dunia, Messi telah memenangi lima Ballon d’Or Awards dan empat gelaran Liga Juara -Juara. Dia juga penjaring terbanyak sepanjang masa dalam sejarah Barcelona dan pasukan kebangsaan Argentina.

4. Cristiano Ronaldo -Penjaring gol yang produktif, Ronaldo telah memenangi lima Ballon d’Or Awards dan merupakan penjaring terbanyak sepanjang masa di Liga Juara-Juara UEFA. Dia juga menjaringkan gol paling antarabangsa dalam sejarah bola sepak Eropah.

5. Franz Beckenbauer – Dijuluki “Kaiser”, Beckenbauer dianggap sebagai salah satu pembela terbesar dalam sejarah bola sepak. Dia memenangi Piala Dunia dengan Jerman pada tahun 1974, dan juga dinamakan Bola Sepak Eropah Tahun 1972.

6. Johan Cruyff – Salah satu pemain yang paling berpengaruh dalam sejarah bola sepak, Cruyff terkenal dengan kemahirannya dan falsafah bola sepaknya. Dia memenangi Piala Dunia dengan Belanda pada tahun 1974, dan dinamakan Bola Sepak Eropah

7. Eusebio – Pemain Bola Sepak Eusebio, seorang Portugis-mozambican, diiktiraf sebagai salah satu pemain hebat sepanjang masa. Dia mengambil bahagian dalam 745 perlawanan dan menjaringkan 733 gol, pencapaian yang luar biasa dalam dan dari dirinya sendiri. Eusebio terkenal kerana ketangkasan, kemahiran, dan olahraga. Dia menubuhkan sejarah sebagai pemain terkenal yang dikenali sebagai “raja” melalui dedikasi dan semangatnya. Beliau melancarkan kerjayanya pada tahun 1971 dengan membantu kelab maxaquene dengan banyak penghargaan dan trofi.

Sebelum menyertai Benfica pada tahun 1961, dia bermain untuk Kelab Maxaquene selama tiga musim. Semasa di sana, dia membantu skuad memenangi banyak kejohanan, termasuk Primeira Liga, Taca de Portugal, dan Piala Eropah. Dia adalah orang yang akan berubah ketika keadaan menjadi sukar.

Dia bermain untuk pelbagai kelab sepanjang kariernya dan menerima banyak kepujian, termasuk Ballon d’Or, World Soccer, dan Shoe Golden Eropah.

8. Alfredo di Stefano – Alfredo Di Stefano, pemain bola sepak profesional dan jurulatih dari Sepanyol yang dilahirkan di Argentina, memulakan kerjayanya pada tahun 1945 dengan pasukan River Plate. Dia terkenal dengan lima gol lurusnya di final Piala Eropah. Dia pergi dengan Saeta Rubia, dan kerana kebolehannya yang luar biasa dan strategi cemerlang, dia telah mengatasi banyak pemain bola sepak.

Dalam karier awalnya, beliau membantu pasukan River Plate dalam menangkap Copa Aldao dan Kepujian Bahagian Primera Argentina yang kembali ke belakang. Kejayaannya yang sebenarnya, bagaimanapun, datang ke Liga Sepanyol, di mana dia bangkit menjadi salah satu pencetak gol La Liga sepanjang masa.

Lebih banyak anugerah termasuk Ballon d’Or, The World Soccer, dan Anugerah Presiden UEFA dikaitkan dengan Alfredo. Dia adalah salah seorang pemain yang membantu Real Madrid memenangi La Liga lapan kali.

9. Gerd Muller – Gerd Muller, salah seorang pemain bola sepak terbaik di dunia, telah membuat reputasi untuk dirinya sendiri dengan bekerja sangat keras. Gerd, salah satu penjaring terbanyak Bundesliga yang terkemuka sepanjang masa, memulakan kerjayanya bermain di Nordlingen pada tahun 1958. Kemudian, dia adalah penyerang Fort Lauderdale dan Bayern Munich.

Dengan memenangi penghormatan berprestij seperti Ballon d’Or, pemain bola sepak tahun ini, dan Boot Golden Piala Dunia FIFA, penyerang Jerman telah membuat sejarah. Dia mempunyai 1,251 gol untuk namanya dari 998 perlawanan, menjadikannya pemain dengan nisbah paling banyak gol untuk permainan.

Dia menyumbang kepada kemenangan Jerman Barat di Piala Dunia FIFA dan Kejohanan Eropah UEFA semasa dia menjadi ahli pasukan.

Menjumlahkannya

Sama ada anda peminat bola sepak atau tidak, sukar untuk menafikan bakat sepuluh pemain ini. Mereka semua telah meninggalkan tanda mereka pada sukan ini, dan akan terus dikenang selama bertahun -tahun yang akan datang. Terima kasih kerana mengikuti undur ini sepuluh pemain FIFA sepanjang masa.